Skepp o hoj här vare skoj!

Förbannat. Jag hade skrive jättemycket åxå försvann allt o de blev inte sparat eller publicerat. AH!

Jag trodde inte man kunde gå upp 10 kilo på en dag. men nu vet jag. det är möjligt! Fika på norrlands källaren till o börja med. Alla Matmonster var där, Buffy, Tomas, Micke, Malla, Mirja.. åsså jag (de största) Bara Olsson som fattades på grisfesten.

Julmys på Dalgatan 12! Olsson o Hanna chippade åxå in. Och Tomas nya tjej fick man äran att hälsa  och göra dåligt första intryck på... Kuddkrig bland folk kanske inte passa sig för en 23 åring ändå?

Ojsan, jag ska fira jul med min släkt i år. Kanske kan bli nåt att se framemot? Förra julen var ju helt perfekt egentligen. Jag var nyinflyttad göteborgsbo. Mirja kom 85 mil för att fira jul bara hon o jag :) De var rödbetssallad och sill. Världens äckligaste vinglögg :) Tack Mirja! Sen kom även Malla på besök och gjorde nyåret till de roligaste nyår ja vare med om! Men fel då? :) Haha Tack Malla!

Ett litet smakprov på julmyset...
 

Juanes- Me enamora!!

Sängen skriker efter mig. I säng med mig. Ögona böj!

Zzz..

Kommentarer
Postat av: malla

men gud så kul...ja du har rätt..världens bästa nyår! hurra!!!! du, det är aldrig fel med kuddkrig =)

2007-12-11 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0