Ditt blonda helvete!



Jävlar vilken bra lön ja fixa!! Nu blir det sthlm för hela slanten!! Wiie wiie
Imorn ska vi på fest hos buffy! jag har en halv karta cider å en vinare.. wiie wiie
jag har färgat håret..det är gult å lila...wiie wiie
Idag ska ja på stan me olsson..jag ska nog köpa nått fint.. sen till essvik på smultronpaj.. sen blir de en lätt utgång!! wiie wiie
Igår beställde ja kläder på H&M för tretusenkronor... åhgu..wiie wiie
Var hos olsson igår å käka tacos... jag håller fast vid att créme fraichen är godast! Det var så gott, man ville aldrig att de skulle ta slut!! wiie wiie

www.dintur.se kanon! man kan kolla bussar!

Sahara Hotnights- Visit to vienna!! "My baby and I, oh, my baby and I ,oooh"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0