Klagomål

Jag är relativt frisk så ja ska inte klaga. Jag klagar inte men ja måste få klaga lite för de e inte kul jämt. Men man ska inte klaga för det är ju synd å klaga.

Det har nog brunnit lite i proppskåpet! :)

Petra & jag har vart duktig å träna jätte mycket denna vecka och imorn ska ja nog jobba i mig en vinare o supa bort all ny kondition! Jag ser det inte som ett problem! Ska bli ett kärt återseende att träffa min gamle vän Fyllan!

"Jag blev så rädd så ja höll på att föda fågelungar" /Miltone

I
dol! Daniel är galen! Vinner inte han ska jag ringa å klaga! Tjing tjing!


Puss Och Kram Ses På Stan!
Apocalyptica- Bittersweet!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Och fylla blev det ;) Puss!

2007-10-15 @ 14:45:02
URL: http://paperdoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0