SUSHI

Har gjot egen sushi idag. De var min bakis mat. Den var underbar. Sushi har inte gått till överdrift föränn de ersätter frukost för mej! Jag har ju bara ätit de 5 dar i rad nu.. det hade kunnat vare värre! Illamående o darrig på benen sulade jag mej bortöver till konsum katten för att handla ingredienserna. svetten rann. Tro det eller ej, de gick som en dans i mitt lilla kök.
var de värt de? ja det var de fan!
image34

Gå å dö då! Så hörs vi imorn!

Lars Winnerbäck- I stockholm!! ( Här träffas man på nån okänd sushibar )

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det värt de, ja d va det fan..kung kommentar lander!" hahaha men ditt sushi begär bärjar skrämma mig =)

2007-10-22 @ 09:40:10
Postat av: Emmmmaa

Men fantastiskt!!!kan inte vi få gå på sånt där buffe upplägg!?var de värt det?ja de var de fan.HAAH

2007-10-22 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0