Dagen efter får man äta hur mycket som helst

Keso/yoghurt tallrik, kinabuffe, fruit cooler, räkmacka, pasta med räksås, godis.. Ja kommer gå upp i vikt.. så mycket att ja kommer ramla ur båda sidorna av sängen.

Till min skräck insåg ja ca kl.21 igår att ja tappat mina nycklar.. pappa fick komma med extranyckeln. När ja kom in visade de sig att min nyckel låg där.  Ja hade inte ens låst dörren, ja hade bara gått!
"Jag skulle vilja leva en dag i Landers huvud... och ställa en del saker tillrätta" // Malla.
Hmm...
Tänk vilken oreda om  ja skulle få din hjärna en dag. Gud du skulle ju inte ens komma iväg till jobbet! ;P

Ja ja i iaf ska ja jobba helgen & behöver endast koncentrera mig på att komma ihåg att låsa dörren & ta med mig nyckeln...

Btw har ja alltid gillat kylskåpsmagneter.. Så här kärleksfullt ser mitt ut just nu=)



 



Nu bränns mina quornbiffar... hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0