Konversation

Mirja Nylund & jag själv.. 10.30 cirkus. Msn

Landerskan säger:
hallååå

Mirja säger:

va ha du hämtat för pkt då?

Mirja säger:

jaaaaa

Landerskan säger:
halens jättefin kjol

Mirja säger:

åh så trevligt

Landerskan säger:
måste prova den, men nu är ja dyngsur

Landerskan säger:
ska du gå ner på stan? alltså GÅ

Landerskan säger:
har du tänkt över det?

Mirja säger:

jaha..de regnar igen såg ja precis..

Mirja säger:

regnade när ja gick ner förut också

Mirja säger:

ja jag ska GÅ ner..

Mirja säger:

det finns ju paraflax

Mirja säger:

hur ska du komma ner då?

Landerskan säger:
jo de ha ju ja med

Landerskan säger:
ja gå..

Landerskan säger:
haha

Mirja säger:
jamen dåså

Mirja säger:

whats the problem?!

Landerskan säger:
stinky dog that´s the problem

Mirja säger:

ha du era

Mirja säger:

?

Landerskan säger:
no it´s me that´s smells like shit

Mirja säger:

hahahahah

Mirja säger:

nä de tror jag inte

Mirja säger:

när ska du ner å då?

Landerskan säger:
nä men ja ser ut som iaf

Mirja säger:

ja de gör väl aj med isåf

Landerskan säger:
ja får träna sen.. så ja är väl klar om en timme

Landerskan säger:
dudå

Mirja säger:

okej..

Mirja säger:

ja jag är klar nu ja..

Mirja säger:

typ..

Mirja säger:

måste platta till håret lite, eller jag tro inte de är nån ide..

Mirja säger:

får ju afro i detta väder anyway

Landerskan säger:
men vad är de med morronpiggheten?

Mirja säger:

ja jag fattar inte..

Mirja säger:

jag är helt färdig ja..men då sover jag inte på nätterna heller..

Mirja säger:

ska det ätas lunch på stada eller vad är planen?

Landerskan säger:
vad gör hon på nätterna.

Landerskan säger:
ja. lunch på stada.

Mirja säger:

ja de kan man ju undra..

Mirja säger:

har en katt som håller mej vaken..

Mirja säger:

fiint

Mirja säger:

jag är hungrig, lär dock bita av mej kinden

Landerskan säger:
Hahahaha
Landerskan säger:
är du halvsidesförlamad?

Mirja säger:

japp

Mirja säger:

vääldigt skönt..

Mirja säger:

dreglar!

Mirja säger:

charmiiiigt

Landerskan säger:
nämen va trevligt.

Landerskan säger:
gris

Mirja säger:

mycket..

Mirja säger:

jobbar på att bättra mej

Mirja säger:

vad ska det ätas för lurre?

Landerskan säger:
vet int, åt en ganska stadig frulle

Landerskan säger:
nå enkelt, kasnke en bulle

Mirja säger:

EN bulle?!!??!?!

Mirja säger:

nämen du,det går ju inte, jag måste ju ha maaaat!!!

Mirja säger:

kom ihåg vem du pratar med..

Landerskan säger:
märker du inte vad som håller på att hända?.. ja rimmade ju

Mirja säger:

glupskus!

Mirja säger:

hahhaha

Mirja säger:

nä jag blev så upprörd så ja missa de

Landerskan säger:
j
aha

Mirja säger:

fick ju en chock!

Landerskan säger:
jag förstog de, men jag skrattade iaf

Mirja säger:

va nästan så ja börja halvspringa ner på max för att ta en förfika

Landerskan säger:
matmonster

Mirja säger:

and im proud of it!

Landerskan säger:
då är vi 2

Mirja säger:

hehe..

Mirja säger:

wonderful!

Landerskan säger:
vi får se när vi landar på stan

Landerskan säger:
hör av mig

Mirja säger:

ooookej!!

Mirja säger:

men ta inte för lång tid..

Mirja säger:

då svälter ju jag ihjäl!

Landerskan säger:
de vore så jävla jobbigt

Landerskan säger:
ok. ja skyndar mig

Mirja säger:

fiint

Mirja säger:

hör av dej när du går, så möts vi därner

Mirja säger:

vi röljuse

Landerskan säger:ah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men alltså.. Ja vi är fantastiska! HAHAHA!!

Jag kommer skratta tills den dag jag dööör! Lär väl dö av skrattanfallet snart, börjar tappa andan nu.. host host..

2008-08-27 @ 17:32:46
Postat av: Me

Hahaha men dö int, "de vore så jävla jobbigt"

2008-08-27 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0