Jag har blivit utmanad

Stina den gullungen har utmanat mig ;)

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1.) Jag kan inte äta sista kanten på smörgåsen. Är väl nån konstig tvångstanke bara men ja lämnar den utan att tänka på det faktiskt! Måste åxå lämna sista tuggan mat på tallriken... skummis.

2.) Skulle ja måsta leva på 1 maträtt för resten av mitt liv skulle de va sushi & ja skulle inte se det som ett problem!

3.) Kan börja må dåligt när jag läser andras bloggar.

4.)  Älskar att se på skräckfilm, själv.

5.) Tycker mindre om julen, romantik & barn.. Hata är ju ett starkt ord.

6.) Har fruktansvärd åldersnoja. Har haft sen ja var 17 år.

7.) Fobi för fötter & navlar. Kan bara peta på i duschen.

Jag utmanar Malla Mirja HannaT HannaL  Lillemor   Malin på jobbe  Petra 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men lander min vän..tror jag har gjort den här redan..men jag kanske tar å gör den igen =)

2008-12-15 @ 16:40:50
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: bysse

emma varför säger du att du inte gillar navlar å fötter? vet att du pillar efter navelludd varje lediga minut, å få smörja in en fot med nivea´s hudsalva är ju ett previlegium alla borde få ha har ja för mig du ha sagt...:)

2008-12-15 @ 17:07:55
Postat av: Anonym

hahahahahahaha men jens sluta ljug

2008-12-15 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0