Jahaa ja!

Ouffh ouffh boff
Jag talar nog för alla när jag uttrycker mig så, om man kollar de andras bloggar så!
2:a kvällen igår ja drack vin för att bli trött o kunna sova, 4 ynka timmar... Är de grunden för alkolism om man måste dricka för att kunna sova? näe, då dricker man väl för att orka leva.. så ere väl? Å lever gör ja ju, tro ja. Och inte ett minsta lilla dugg sugen på att gå ut i helgen.Va blire ikv då, Va ska du göra ikv då, Ikv händer vad?

Är hos Lillamodern nu, eller hos olsson är de väl egentligen.. har på mej hennes mössa för jag saknar henne så!
Sprunge på bögstan å köpt hårfärg, jag ska sluta upp med att va snorgulhårig nu..
Sen kom Hanna. Jag baka sockerkaka som smaka ägg.. Tur man inte gick hotell o resturang 3 år för ingenting!


image144
Pär-Tåmmas är på espan just denna sekund. Buffy med, med sprit innanför kavajen. Nån som har en sovplats till övers för dessa herrar? Parkeringsficka på nytorget funkar åxå.
Ikväll stannar nog sverige


Hoffmaestro- I´m not leaving now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0