Könsord

sitter på jobbe, klar med mina sysslor, lyssnar på musik å bara vill att tiden ska gå.slutar om 7 timmar
åhguu
lindgården, stället där tiden står still
jävla pepparkakor ja inte kan bete mig när ja ser, nu mår ja illa åxå.
känner för att göra nåt annorlunda. sugen på nåt nytt. slå revolt
imorn ska jag sola med lillen. och övningsköra. det är inget nytt. måste hitta på ngt bus
eller så känns de så här bara för man inte va ute i helgen, när man inte har supit bort minnet för en helg
Men jag hade ju kul ändå hehe
gud va jag mår illa
frågade dennis om vi skulle äta tillsammans idag.. "fitta" fick man till svar. okej!
jag ska på pumpen imorn


kent- columbus!!


Kommentarer
Postat av: Petra

visst fan vill man göra revolt emma
speciellt när man knappt lämnat lägenheten på hela helgen för en jävla BOK!
livet e underbart när underlivet e bart.
fin du blev i håret förresten =)
HEJ!

2008-01-14 @ 14:54:39
URL: http://www.nightlife.se/petralif

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0