Lurlös

aa så ni vet så hatar ja er inte, jag har bara förlagt luren!
har jobba, på jobbe, där ja jobbar.
ska dit imorn åxå, hoppas hoppas hoppas ja blir ledig i helgen, hoppas!
tänk om de funnits en resa ått åka långt bort på, då hade ja vare där borta nästa vecka ffs!

kort från nyår.. jag håller i 2 glas!?.. de förklarar  lökblottningen


Här.. 2 glas i höger handen, hålla i mej i grenen med vänster handen

Och allt på en gång:) boobs, glas å trädet för att kunna stå. respekt


Och imorn åker ollis te malaysia. Inge synd om henne =) Ha en trevlig resa lillgrisen min.

Mika- Lollipop

Kommentarer
Postat av: malla

hahahahaha..den sista bilden på dig är bland det roligaste jag har sett...du är bäst lander!!! vi måste nog kolla till det där trädet nånting..stackars =)

2008-01-25 @ 11:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0