Bussjäweln

image430

ja hatar busshelvete. skriv inge kommentarer nu om att ja måste ta körkort... jag håller på! ja bli toki!

Lasse Stefanz- Nu får de vara nog! (Den är skriven till min lokalbuss i skitsvall)

tack o adjö, nu får de vara nog, jag har fått nog av dej.
jag står inte ut,nej inte en minut.
nu får de vara slut. tack o adjö, hoppas du får de bra.
jag har fått nog av dej, och säger tack för mej
du kan inte lura mej en gång till, fånga in mej i dina gap
du har get t mig gråa hår ,det är det ända jag fått
jag har vare dum som ha väntat här ,för de är livet alldeles för kort

Kommentarer
Postat av: malla

men nu har det brunnit..sen när kan du citera hela delar av lasse stefanz...fantastiskt!! snart är du en dansbands bög du åxå ;p
GRILLAAAAA!!!

2008-05-30 @ 10:17:34
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se
Postat av: spanky

kissbuss FTW!!!

2008-05-31 @ 03:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0