måndag med twist av udda funderingar..

Jobbat helgen o struntat att spackla mitt blekrosa plyte..När jag med fasa gick förbi en spegel o insåg att jag faktiskt aldrig varit fulare! De va i klass me michael jackson..en skräckis.. eller som "2 pisshål i en snödriva".
De väckte ett intresse att se på skräckfilm.. med mig själv spelandes monstret! Nu sitter ja här igen.. på jobbet.. osminkad.. de här måste va de braiga med distansförhållanden & jobba natt.. ingen lär knappast dyka upp å se denna misär som försegår i mitt fejs.

Idag har jag haft celinn på besök.. men vad säger man till en hund? Alltså.. förra gången var likadan...
Hon sov mestadels men när vi gick på prommenad, kollade hon konstigt på mej hela tiden och jag sa bara "duktig hund".. klapp klapp..eh? Hon förstog ju knappast va ja sa men.. de ha vare en väldigt pinsam tystnad hela dagen.. Hon var inte pratglad och inte jag heller.. med min katt går det bättre, henne känner jag ju och vi kan prata med varann om allt!...aaa hon är iaf social och säger till när hon är hungrig eller vill ut.

Mina föräldrar har inte legat!...Det kan inte va så. Jag är framrunkad och kläckt i solen. Det måste vara så. De är den enda teorin som håller. Säg inget annat för ja lyssnar inte.. OAHOAOAOAAOAO! *hålla för örena å skrika*

Nämnvärt är också att Buffy åkte på bältesböter igår under hämtningen av kubbspelet! 1500 pix! Dyyyyrt kubbspel.. Vi hade trevlig tacoskväll som rann ut lite i söndagsångest...Det brukar göra det för mej och badbrallan =)

God kvällning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0