Här sitter jag och kan hålla mig för skratt

Ni skulle sett va bra mitt golv klädde sig i 2 liter rödvin..Jag tror att jag döööör!
Synd de inte va nystädat här.. då hade ja slicka i mej varenda droppe.
Golvet hade sett polerat ut när ja va klar me det!

Hälften träffa rakt ner i tvättsäcken. jag äääär för rolig...

Nu sitter jag bara & undrar en enda sak... vad är de för dag idag? De måste va måndag! De är absolut måndag för de är min värsta dag! Det borde strykas ur almenackan.. Så ja.. det är måndag.. jag dricker måndags-vin. Måndags-jäser. Måndags-fiser.
Jag blev kallad för Banan- Emma på jobbet idag.. Robinson- Emma & Banan-Emma lixom.. typiskt måndag

Nu ska ja gå ner & boka en tvättid som innebär hela kvällen! Vad ska ni "ickeklantar" göra ikväll då så här på en måndag å allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0