Jag kunde inte bry mig mindre

Nu vare så att några har frågat om ja inte kunde göra ett blogginlägg om kändisar , hur löjligt mycke pengar dom har & klädmärken, hur folk kan va så dum att köpa svindyra märkeskläder när man kan köpa kläder på H&M ,som ser exakt likadan ut. Det är töntigt! Fast man får väl köpa kvalité om man vill...
Men min blogg handlar tyvärr inte om sånt. Såvida inte nån ha köpt nåt superfränt plagg med ett speciellt märke som jag tycker är snyggt. Då kan de förekomma en oskyldig liten bild eller en liten liten fjantig kommentar om ett klädesplagg.
Så vi kommer tyvärr aldrig läsa om ngt feministiskt "jag tar ställning till" , få några bantningstips eller kändisuppdateringar bla bla blaha.. Hela topmodel kan ha anorexi, men jag kommer aldrig skriva en enda seriös kommentar om de i den här bloggen. Alla har åsikter, jag med! Men alla tar åxå upp de i sina bloggar. Jaaaa sooooomnar när ja läser ett inlägg om "Brangelinas" ungar eller Victoria Beckham väger mindre än Britney Spears huvve, direkt kopierat från aftonbladet.
Min blogg handlar om.. ingenting.. Lite som ett seinfeld- avsnitt ;P

Kommentarer
Postat av: petra

emma va duktigt långt inlägg hörru höhööhöh....det var faktiskt riktigt långt! good good

2008-09-30 @ 19:44:45
URL: http://www.nightlife.se/petra lif
Postat av: Anonym

Ja usch vilket seriöst inlägg.. ursäkta att jag är så mensig ;)

2008-10-02 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0