Hår

Idag har jag varit hos frissan. Bokade tiden online, ett tips från en kompis. Det kommer in en man och sätter sig ner o väntar. Frisörskan va trevlig & så men blir stressad. Och påstår då att jag har för mycket barr på huve så ja blev förbjuden å boka online fler gånger, utan ja måste ringa å boka och varna om mycke svall.

Hon säger då till gubben:
"Ursäkta att du får vänta men människan har ju hår för 3 personer!"

Alltid min tur.

Har varit hos Linda i timrå också. När jag skulle köpa semlor på ica andersson ,halka ja naturligtvis utanför. En gubbe skrek "Haha det där gjorde ont va!"

Ja de gjorde de.

Nu ska ja göra makaronilåda!

Kommentarer
Postat av: paeran

Hahahahahhahaha!! Men hur lyckas du kvinna?!?!?!!?

2009-02-17 @ 21:00:46
URL: http://www.paeran.blogspot.com
Postat av: malla

hahahhahahahahahahahhahahahahaha 3 minuters fördröjjning på svallet...att dom inte tänkte på det frissörerna =)

2009-02-17 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0