Käre Granne

Käre käre granne...
Tack för ännu ett trevligt uppvaknande kl 08.00 på morgonen svensk tid!

I 3,5 års tid har jag nu hållit min 1a på 24 kvm trogen medans mina vänner har flyttat kors & tvärs över landet. Och i 3,5 års tid nu har jag även lyssnat till ett evigt jävla borrande, hamrande, skruvande, bankande oväsen från väggen brevid! Vad fan bygger du? Du bor på 24 kvm du med! Så här lång tid kan det inte ta att renovera Ge upp!!?? För om du inte blir färdig nån gång snart kommer du driva emma lander till vansinne och det kommer inte bli vackert!

Som grädde på moset så finns det en sladd till min tv som störs av ditt jävla skramlande varje gång och alla kanaler försvinner.

Nu ska ja dricka te på stan!

Kommentarer
Postat av: malla

du har fan rätt...även jag, som varit en simpel snyltgäst hos dig under dessa 3,5 åren vet ju att det finns en hobby hos grannen att borra..vad är grejjen??? nedu..på med hårdhandskarna nu!

2009-02-19 @ 15:14:36
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0