sömndröm blir dagdröm

I natt drömde ja att ja träffat en person, vi hade sammanstrålat igen och mitt liv var som de borde vara. Vaknar och tror att allt är sant och undrar varför jag helt plötsligt ligger i sängen och de är mörkt? Går tom med upp och undrar vart denna man har tagit vägen? (Tur att inte Lillemor sov hemma i natt för då hade hon nog börjat undra vad jag lider av!) Slår på datorn och undrar vad klockan är, vilken dag det är. Och kommer först då på att jag drömt allt ihop, Klockan är 04.15 och jag ska upp och jobba om 2 timmar. Skrattgråter en timme. Somnar om.

Hela dagen har vare en riktig jävla skitdag pga den här drömmen. Jag blir helt förvirrad. Hatar verkligen att jag drömmer så verkligt, och om sådana saker.

Allra helst när jag var lycklig i drömmen...

Kommentarer
Postat av: malla

vem var mannen??

2009-03-02 @ 18:25:25
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: bysse

Ja vem var de? =)

2009-03-04 @ 17:19:53
Postat av: Anonym

äää de va ba en dröm..

2009-03-05 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0